نوین گستر
به وبلاگ نوین گستر خوش آمدید!

پیام تبریک مهناز افشار به اصغر فرهادی

مهناز افشار:
«شما مست نگشتید و از آن باده نخوردید/ چه دانید چه دانید که ما در چه شکاریم/ در این خاک در این خاک در این مزرعه پاک/ به جز مهر به جز عشق دگر بذر نکاریم. تبریک به آقای اصغر فرهادی و همه عوامل فیلم «جدایی نادر از سیمین». امشب (دوشنبه شب) اجرای نمایش «آمدیم نبودید رفتیم» به کارگردانی رضا حداد را تقدیم به آقای فرهادی کردیم. اسکار مبارک شما و همه ایران و سینمای پرهیاهوی ایران باشد. به امید اینکه خودمان هم یاد بگیریم این صلح و مهری را که شما پیام آورش بودید.»

.




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

بازیگر هری پاتر نمی‌داند با پولهایش چه کار کند؟!

پول زياد براي اين بازيگر دردسر ساز شده ..!!
من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن.....
                                                         
این بازیگر ۲۲ ساله حدود ۱۰ سال نقش یک جادوگر نوجوان را بازی کرد و از این راه درآمد بسیار زیادی کسب کرد اما ظاهرا" نمی داند با این پولها چه کار کند و به همین دلیل تلاش می کند راهی برای خرج کردن پولهایش بیابد.

دانیل رادکلیف می گوید: "من واقعا"چیزی پیدا نمی کنم که بتوانم پولهایم را برای خرید آن هدر بدهم. شماباید از روپرت گرینت سئوال کنید که با پولهایش چه می کند زیرا او همه پولهایش را صرف خریدن چیزهایی می کند که همه ما وقتی ۵ ساله بودیم آرزو داشتیم بخریم."

روپرت یک ون بستنی فروشی، خوک، شتر بی کوهان و طاووس خریده است. او آرزوهای دوران کودکی اش را کاملا" برآورده کرده است . من واقعا" هیچ اتاق و فضای خالی برای شتر بی کوهان ندارم."




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:هری پاتر , پول زیادی هری , هری پاتر,,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 

فيلم جديد گلزار و حيايي و..

 

عکسهای جدید سریال ساخت ایران

 

تصویربرداری سریال ساخت ایران با حضور محمدرضا گلزار و امین حیایی در پاریس ادامه دارد.
در سریال پرستاره ساخت ایران بازیگرانی همچون:امین حیایی,محمدرضا گلزار,بهاره رهنما,بهنام تشکر,گوهر خیر اندیش و...به ایفای نقش می پردازند.
فصل اول سریال طنز ساخت ایران اواسط اسفند وارد بازار خواهد شد.

محمد رضا گلزار و امین حیایی در سریال ساخت ایران

فيلم جديد گلزار و حيايي و..

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

انتشار عکس نیمه برهنه "گلشیفته فراهانی" مرگ نجابت ! + عکس

انتشار عکس نیمه برهنه "گلشیفته فراهانی" در فیس‌بوک و پس از آن دیگر سایت‌های اینترنتی واکنش بسیاری از سینما دوستان را برانگیخت که چرا بازیگری که یک روز با بازی در نقش مادری فداکار در فیلم «میم‌ مثل مادر» خوش درخشیده بود، با پناه بردن به سینمای غرب امروز افتخارش این است تا به حراج گذاشتن نجابتش، عکسش بر جلد یک مجله فرانسوی منتشر شده است.
آنچه که در ابتدا به نظر می‌رسید که توطئه‌ای است برای هرچه بدنام‌تر شدن این بازیگر فراری، در کمال تاسف اولین بار توسط خود او با افتخار در صفحه فیس‌بوکش منتشر شده است.
گلشیفته که روزی در عرصه سینمای ایران اسلامی فعال بود، پیش از این نیز برای بازی کردن در یک فیلم درجه ۳ یا ۴ غربی، تن به بازی در صحنه‌های غیراخلاقی داده بود، امروز با اینکارش بر آن ذره محبوبیت جا مانده در دل طرفدارانش به حرمت نقش‌هایی که در ایران آفریده بود، پشت پا زد.
گویا این عکس از فیلم کوتاهی به نام مکاشفه‌ها برداشته شده که بازتابی از تنش و ناراحتی غرب از انقلاب‌های عربی و بیداری اسلامی است.
در فیلم کوتاه «مکاشفه‌ها» تعدادی بازیگر زن و مرد از جمله "
فراهانی" با گفتن جمله‌های به ظاهر متفاوت و همگی با این معنای مشترک که من می‌توانم تغییری عمیق در خودم ایجاد کنم و این فقط خودم هستم که می‌دانم که این تغییر به چه معناست، اقدام به درآوردن لباس‌هایشان می‌کنند، البته نکته جالب توجه این است که در این میان فراهانی تنها بازیگر زنی است که عضوی از بدنش را به معرض نمایش می‌گذارد.

 




ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

بازیگران معروف و سرشناس سینما (+عكس)

 


بازیگران معروف و سرشناس سینما (+عكس)
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

داستان‌های باورنكردنی!
 
 
داستان‌های باورنكردنی!
برای این كه بیشتر صحنه‌ها جولی را به عنوان یك آدم باورنكردنی و دیوانه كه با مرگ مبارزه می‌كند، تحسین می‌كند وقتی پای اكشن‌هایی با چنین شخصیت‌هایی وسط بیاید، آنجلینا جولی همتایی در این نوع سینما و...
درباره تریلر جاسوسی «سالت»
 
 
خلاصه داستان...
 
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 


عکس های جدید و زیبا از امین حیایی

 

عكس هاي جديد و زيبا از امين حيايي

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

براد پیت و جرج کلونی با ظاهري عجيب و متفاوت (+عكس)

 


                                        
http://www.pcparsi.com/uploaded/pc8cfde566d14ce28ccc4febe16249732f_IMAGE634636215873260747.jpg



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

درگذشت بازیگر زن بازمانده کشتی تایتانیک+عکس
 
 
درگذشت بازیگر زن بازمانده کشتی تایتانیک+عکس
استیوارت که در سال ۱۹۹۷ در فیلم پرفروش «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون نقش رز پیر، تنها بازمانده کشتی غرق‌شده «تایتانیک» را بازی کرد و برای این نقش‌آفرینی در ۸۷ سالگی نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد، درگذشت.
به گزارش ایران ناز گلوریا استیوارت برای «تایتانیک» نامزد جایزه گلدن گلوب هم شد و به طور مشترک با کیم بیسینگر جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را از انجمن بازیگران آمریکا دریافت کرد. ژوئیه پیش آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در مراسمی با اجرای لئونارد مالتین، مورخ سینما ۱۰۰ سالگی استیوارت را جشن گرفت.
مالتین در آن مراسم به این نکته اشاره کرد که استیوارت سال‌ها پیش از بازی در «تایتانیک» به عرصه سینما و تلویزیون بازگشته بود، اما بازی در نقش رز کالورت بود که باعث شد صنعت بار دیگر به او توجه کند. مالتین گفت: «در صنعتی که می‌کوشد احساسی نباشد، او واقعا کودک بازگشته قرن بیستم بود.
استیوارت در «تایتانیک» عالی ظاهر شد و این نقطه حساس بازگشت او بود.» گلوریا استیوارت سال ۱۹۱۰ در سانتا مونیکا در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد. او کار در حرفه نمایش را از تماشاخانه پاسادنا آغاز کرد و بعدها با استودیو یونیورسال قرارداد امضاء کرد. استیوارت سال ۱۹۳۲ با بازی در فیلم «خیابان زنان» با بازی کی فرانسیس وارد دنیای سینما شد.
او برای بازی در فیلم‌هایی چون «فرانکنشتین»، «خانه تاریک قدیمی»، «مرد نامرئی» و «بوسه در برابر آینه» از نخستین ملکه‌های جیغ سینما لقب گرفت. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «ربکا مزرعه سانی‌بروک»، «تایم اوت برای جنایت»، «زندانی شارک آیلند» و «جویندگان طلا ۱۹۳۵» اشاره کرد.
 
 

 

 


 

 

 

 

 

 





ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

زن زیبایی از سینمای ایران که مدل لباس و عکس شد!
 
 
 
 
زن زیبایی از سینمای ایران که مدل لباس و عکس شد!
اکثریت بازیگران سینمای ایران علاوه بر بازیگری در کارهای مختلف دیگری نیز فعالیت دارند و به تازگی آناهیتا نعمتی نیز وارد عرصه مدلینگ شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

سینماهای مجانی در روزهای...
 
سینماهای مجانی در روزهای...
 
امسال اتفاق منحصر به فردی در سینمای ایران رخ داده است. البته اگر دعا كنیم سال‌های بعد هم همین اتفاق ادامه داشته باشد دیگر یك روند منحصر به فرد نیست. امسال در ماه رمضان قرار شده بلیت‌ها بعد از افطار نیم‌بها باشد و تا ساعت 2 بامداد هم می‌شود فیلم دید، اما این تنها اتفاق نیست و قرار است در روزهای 23 و 24 شهریور همزمان با روز ملی سینما حالا یكی دو زودتر یا دیرتر در سینماها فیلم‌هایی به صورت رایگان نشان داده شود.و....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 
فهرستی جالب از مهم‌ترین شایعات درباره بازیگران
 
 
بمب خبری زردنامه درباره تهرانی‌ این بود كه فیلمبردار «ارباب حلقه‌ها» از این بازیگر خواستگاری كرده است. شاخ و برگ‌های این شایعه هم در نوع خود جالب بود.می‌گفتند او در تهران با این فیلمبردار سرشناس استرالیایی آشنا شده و در فرانسه تجدید دیدار كرده و قرار است مراسم خواستگاری را در تهران به‌جا آورند.

یك لحظه فكر كنید و ببینید از آخرین شایعه سینمایی كه شنیدید، چند روز می‌گذرد. حتما می‌دانید كه یكی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین شایعه‌های امسال، انتشار خبر ازدواج الناز شاكردوست و...



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

 
 

 


عکس های الناز شاکردوست با برادرش


عکس های الناز شاکردوست با برادرش


الناز شاکردوست

 



الناز شاکردوست


الناز شاکردوست با برادرش







تاریخ: سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:الناز شاکردوست , الناز با برادرش,
ارسال توسط فاطمه اسلام نیا

صفحه قبل 1 صفحه بعد